reklama

"Stretol" som holuba :)

Z každej strany sa na nás valia slová ako ,,Voľnosť", ,,Sloboda", ,,Demokracia" ... Naozaj sa nás týkajú alebo sú to len frázy, na ktoré sme si už časom zvykli?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako hovorí názov, stretol som holuba... Nebojte sa, tam hore to mám ešte v poriadu, len ako som sa tak ráno ponáhlal do školy, skrížil mi cestu jeden holub. Praobyčajný sivý holub, ako všetky ostatné na námestiach a v parkoch. Ako som tak išiel, začal predomnou ,,bežať" (dúfam, že to nie je tak strašné so mnou...veď tu mám fotku ak ste zvedaví) no späť k pointe. Tá je, že vedel, že neujde, že som rýchlejší, tak mi vybočil z cesty a odletel.

Ja viem, ja viem...ďalší týpek čo tu o nejakých holuboch vypisuje, no vydržte, už sa k tomu vysvetleniu blížim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opýtam sa vás, necítite sa niekedy ako ten holub? Utekáte, utekáte aj keď viete, že nech bežíte pred čímkoľvek aj tak vás to dobehne? Čo urobíte vy? Veru nemáme veľmi na výber, buď sa otočíme a budeme sa snažiť celou dušou a telom vydržať ten nápor alebo sa budeme snažiť nejak z toho vybočiť. Tu však nastáva problém... Ak ste si všimli, čo dúfam hej, my nie sme holuby. Môžeme chcieť akokoľvek, my pred ,,Tým" neodletíme. Čo z toho vyplýva? Po prvé, že myslím na hlúposti keď vidím holuba, po druhé, že v skutočnosti som už nijakého dlhú dobu nevidel...to by vysvetlovalo bod č.1 a po tretie, že čím dlhšie utekáme pred niečím, tým sa je ťažšie tomu postaviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto vám radím, ak vás prenasleduje akýkoľvek problém, je lepšie postaviť sa mu a čeliť kým sa dá, potom môže byť buď neskoro, alebo to bude ťažšie a ťažšie.

Veľa úspechov!

Dušan Dudík

Dušan Dudík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Som obyčajný chalan ako väčšina z vás. Dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu