reklama

Hudba je tiež liek

Všetci si každý deň aspoň na chvílu zapneme našu MP3/4, CD alebo rádio...možno si ani neuvedomujeme čo pre seba robíme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Áno, hudba dokáže liečiť! Keď aj nie všetky "telesné" choroby tak tie duševné určite! Spomeňme si čo robíme keď nám nie je najlepšie (psychicky) : a) s niekym sa rozprávame, b) pustíme si obľúbenú hudbu, c) obe naraz :) Určite máte aj vy minimálne jednu takú pesničku, ktorú si v takých prípadoch pustíte.

Veď už malým deťom keď sa narodia dajú na hlavu neuveriteľne veľké slúchatká a nechajú ich počúvať klasikov. Už tu je dokázané, že hudba priaznivo ovplyvňuje psychický vývoj. Nehovorím, že teraz všetci vymažeme Lady Gaga, Timbalanda alebo obľúbený hip-hop a budeme počúvať Bacha, Mozarta atď. To je veľmi individuálne, každému prospieva iná hudba lenže čo si také nemluvňa môže vyberať :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja osobne si neviem predstaviť život bez mojej obľúbenej hudby, žánru alebo speváka/čky. V mojom prípade každá pesnička vyvoláva nejaké spomienky, emócie, nejakú osobu, miesto. Hudba je skoro ako fotografie, keď ju počúvate, dostanete sa na to miesto kde ste ju počuli po prvýkrát, alebo kde vám utkla v pamäti. Preto veľmi rád dám do prehrávača všetku (aj tú najstaršiu) hudbu čo mám v počítači alebo na CDčkách a počúvam a spomínam.

Dušan Dudík

Dušan Dudík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Som obyčajný chalan ako väčšina z vás. Dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu