reklama

Druhá fáza

Možno to vyzeralo, že tento blog už viac nefunguje, že sem ďalšie príspevky nepribúdajú, a že sem vlastne ani nechodím. Pravda ja však taká, že to vlastne pravda bola... No teraz je čas na zmenu, ale akú?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tento blog vznikol asi pred 2 rokmi (vysvetlovať dôvod by bolo asi nadlho). Teraz som sa však rozhodol, že je čas oprášiť ho, spraviť hrubšiu čiaru za "takmer-detskými" príspevkami a využívať jeho možnosti v plnej miere.

K tomuto rozhodnutiu dopomohol aj fakt, že medzičasom som sa stal začínajúcim novinárom a blog patrí k tým najjednoduchším spôsobom tvorenia.

Je tu však aj jeden problém. Čomu by sa mal môj blog venovať...

Samozrejme mám nejaké nápady a témy, na ktoré sa aj osobne špecializujem, ale rád by som si "vypočul", resp. prečítal aj Vaše názory...čo by sa Vám páčilo, o čom by ste radi čítali, čo by Vás prinútilo vrátiť sa sem a hľadať novšie príspevky (teda okrem kvality, o ktorej viem, že je základným faktorom vašeho rozhodovania).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto budem rád ak si v kometoch nájdem nejaké dobré návrhy, ktoré obohatia mňa tým, že ich budem písať a vás tým, že ich budete (dúfam) (aspoň občas) čítať :)

Dušan Dudík

Dušan Dudík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Som obyčajný chalan ako väčšina z vás. Dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu