reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dušan Dudík

Dušan Dudík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Som obyčajný chalan ako väčšina z vás. Dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dospelý ?!

Dušan Dudík

Dospelý ?!

V občianskom mám pomaly už rok, že som dospelý, ale myslím, že ak som vôbec do toho bodu dospel tak to je práve dnes...

  • 28. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 375x
  • 9
Hudba je tiež liek

Dušan Dudík

Hudba je tiež liek

Všetci si každý deň aspoň na chvílu zapneme našu MP3/4, CD alebo rádio...možno si ani neuvedomujeme čo pre seba robíme...

  • 25. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
  • 1
Ísť po prúde

Dušan Dudík

Ísť po prúde

Človek - tvor spoločenský... takto nás to učili na prírodovede na základnej škole. Na tom by ešte nič nebolo, no my sme tomu uverili, aká je ale pravda?

  • 24. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 349x
  • 0
"Stretol" som holuba :)

Dušan Dudík

"Stretol" som holuba :)

Z každej strany sa na nás valia slová ako ,,Voľnosť", ,,Sloboda", ,,Demokracia" ... Naozaj sa nás týkajú alebo sú to len frázy, na ktoré sme si už časom zvykli?

  • 23. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 675x
  • 0
Vitajte

Dušan Dudík

Vitajte

Tak a je to tu...môj prvý blog! Dúfam, že sa vám moje príspevky budú (aspoň trocha) páčiť a kebyže predsa nie tak...ja neviem...ale mali by sa :) Držte mi palce nech tu niečo schopné ,,spácham". Asi toľko na úvod a ako hovorí už aj názov ,,Vitajte" v mojom svete!

  • 11. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 209x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu