reklama

Vitajte

Tak a je to tu...môj prvý blog! Dúfam, že sa vám moje príspevky budú (aspoň trocha) páčiť a kebyže predsa nie tak...ja neviem...ale mali by sa :) Držte mi palce nech tu niečo schopné ,,spácham". Asi toľko na úvod a ako hovorí už aj názov ,,Vitajte" v mojom svete!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prečo som si tu vôbec založil účet? Tak, jeden dôvod je, že všade počujete už len ,,blog, blog, blog..." tak som si povedal, prečo nie :) Na druhej strane som bol, dá sa povedať, prinútený haha. To je na dlhšie, avšak pointa je v tom, že som maturant a hlásim sa na žurnalistiku (okrem iného...veď to poznáte štvrtáci).

Bol by som však zvedavý prečo si svoj blog vedú ostatný. Už aj skôr som nad tým uvažoval, veď predsa vyhodiť svoje osobné veci na net? Potom som ale prišiel na to, že niekedy je najlepšie to čo človek cíti napísať...či už len takpre seba a neskôr to možno od nervov roztrhať alebo to ,,hodiť" niekde na blog a čakať na reakcie ostatných. Poviete si ,,načo čakať na reakcie úplne cudzích ľudí?" No to je koniec-koncov jednoduché...Áno, rodina nám vždy pomôže a vypočuje si nás (ak máme to šťastie, že máme dobrú rodinu) ale je zase iné keď sa rozprávate s priateľom a s niekym, koho ani nepoznáte. Od rodiny dostanete tú lásku (teda mali by ste) a vieru, že všetko bude dobré, priateľ vám povie čo by on spravil ale osobne to považujem za priveľmi subjektívne pretože sa vám snaží pomôcť za každú cenu a má o vás osobný obraz, ktorý si vytvoril, ktorý nemusí byť vždy objektívny, naopak, skoro nikdy nie je. A cudzí človek vás nepozná, nikdy ste sa nestretli, nebola šanca ani na prvý dojem a preto je objektívny. A možno je to človek, ktorý zažil niečo podobné a začnete sa spolu rozprvať a podobne a voala kamarátstvo je na svete

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto považujem všetky 3 ,,skupiny" ľudí za veľmi dôležitých, no priznám sa, že niekedy mi môže hocikto hocičo povedať aj tak si najviac cením radu rodiny. Tu však musím podotknúť, že neuveriteľne je mi ľúto tých, ktorí túto možnosť nemajú. Myslíte si, že sa mi to ľahko píše, no vedzte, že aspoň z časti viem o čom hovorím...dlhé roky som bol aj ja polosirota.

Trocha som odbočil ale aspoň už viete prečo píšem ja, jednak kvôli škole ale myslím si, že ani vypustiť svoje myšlienky týmto spôsobom nie je na škodu.

Tak verím, že sa tu zopárkrát stretneme :)

Dušan Dudík

Dušan Dudík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Som obyčajný chalan ako väčšina z vás. Dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu